Skriv en rubrik, ja, vad ska ja skriva då??

Blev lite ändrade planer för i veckan, Älsk har varit hemma hela veckan så har inte haft någon lust att blogga då..
Ja känner mig så osocial om jag sitter å försöker göra ett inlägg när han sitter bredvid, vet inte varför men att sitta å göra annat vid datorn går hur bra som helst av någon anledning :P
Skumt det där :P
Men nu ha ja då lagt in bilderna från kameran från Nyår, som vi spenderad i Aspliden hos Julia & Ante :)
Mer än jag å älsk å dom såklart så var det också B-O & Stina å så såklart deras söta son Jesper :)
Men dagen "startade" med att vi fick åka en tur efter den stora-lilla hästen Hälge :) Fast karlarna sto över det å tog min skoter för att hämta/kolla någon fälla av nått slag, jägare ni vet.. :P
Sen så fick jag ju en söt lite bild på lilla Jesper också :)

Även på några döda rävar..
Sen så tog man ju kort på lite diverse saker, har lagt ut några fler bilder på min bilddagbok (heter M4rii3 där!) Eller så finns nog alla bilderna på Facebook också skulle ja tro, har inte riktigt koll :P
Å i morgon bär det av till Umeå för att hälsa på Mormor en sväng :) Å så ska vi även passa på att kolla lite badkläder inför semestern den 22 jan :D Gud så härligt det ska bli!!! :D
Men just nu väntar jag med spänning efter ett paket som kommer på måndag, har nämligen beställt ett nytt objektiv till kameran, så längtar något! Har även beställt ett stativ, så nu kanske man kan ta lite stadigare bilder :P
Det som fattas nu är väll en fjärrutlösare å en reflexskärm :P Men de få bli en annan månad :)
Nä, kanske skulle gå å joina min söta älskling i sängen? fast han sussar väll så sött nu eftersom han ska upp vid 1 å sen ut för att ploga å sen när han kommer hem bär det av direkt till Norsjö å sen åt Umeå! :)
Få hoppas han kan sova lite bilen sen kanske.. Annars ha ja no en trött å sur älsk i morgonkväll..

Ajja, ska väll sysselsätta mig me nå vettigt ett tag till sen duscha å sen isäng :) 
Skriv gärna någon kommentar, vad som helst, kanske vad ni vill läsa om här ? :)




ÅÅÅÅ blir tokig!!! Radbytes skiten verkar inte funka idag.. å orkar inte gå in i html läge å fixa till det, är så jäkla jobbigt...

Kommentarer
Postat av: jag

då kun vi kappkör ner till männishobyn i morrn.. ;)

2011-01-07 @ 22:34:07
Postat av: magda

Jag vill ha mer uppdateringar :) Skriv om något du tycker är skoj :) Kanske om din träning, så du får lite press på dig, skriv hur du når dit mål :)



Sv: Tapeterna är jag riktigt nöjd med, golvet också! :) I veckan kommer datorbordet och imorgon sätts lister så det kommer bli skit snyggt där :D

2011-01-09 @ 20:16:48
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0