Magsjuka

Oj va det stått stilla här i veckan som va :S 
Men jobbade kväll typ hela veckan å fredagen så var vi till Lycksele för att göra lite ärenden innan resan, så nu ska väll allt vara inhandlat, förhoppningsvis :)
Fast få under fredagskvällen så började jag känna mig lite konstig i magen, så försto nästan att ja hade blive smittad av magsjukan som härjade på jobbet i veckan men förnekade det in i det sista, för HATAR nämligen att spy, men var tvungen att ge upp där vid 4 snåret.. men innan dess så hann ja springa runt hela huset för att leta efter en hink, som jag förövrigt inte hittade, hittade bara en hink som jag visste läkte.. Men den fick duga, var lite oroligt det skulle komma båda vägarna eftersom det har gjort det för dom flesta av dom andra som fått magsjukan..
Men klarade mig då från det, men satt ändå på toan å spydd för säkerhetskull! (intressant fakta? O Nej! :P )

Men de va då en snabb magsjuka, spydde bara 2 ggr, men kände mig rätt hängig under hela lördagen ändå..
Men men, nog om magsjuka!! :P
Fick ju mitt nya objektiv i veckan så har provat det lite, men inte så värst mkt eftersom jag inte har haft tid till det, hade ju även beställt ett stativ (har inte provat det så mkt än, men det kommer!) å UV-filter till båda mina objektiv, så nu ska man klara sig på resan :)
Första bilden som jag tog med det nya objektivet
En väldigt närbild på en blomma :)
I vårat fönster :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0