jobb

Ja idag har man jobbat för fulla muggar.. Men jag va så jäkulst trött ett tag så ja höll fan på å soman direkt ja satt me i bilen :S INTE bra!

Men tack å lov så bli de inte jobb i morgon, eller, jag ska vara på en avlastning kl 12 men ja behöver då inte köra bil hela dagen iaf :P
Fast då har man ju annat jobb istället, skoljobb... bläää.. känns inte som att jag ska hinna med allt, men det går nog fort bara man kommer igång ordentligt, förhoppningsvis..

Förresten, ja ha ju köpt ett nytt schabrak åt Kallina och igår fick jag prova det för första gången (och troligtvis sista också)
Det var jätte fint och matchade resten av hennes utstyrsel :) Men skulle gärna ha haft det en aningen större så man inte måste passa in det precis efter sadeln..

Jag tog en liten bild innan vi fick oss ut :)


Ajja, nu ska ja sova å inte försöka tänka på vårat nya usla schema..

Kommentarer
Postat av: Therese ♥

sv; haha ja jag tror ju nästan det också ^^, Men han har nog roligt med bollen iaf <3

2010-09-16 @ 18:29:58
URL: http://tezzilicious.blogg.se/
Postat av: Syster

Varför blir det troligtvis sista gången Kallina ha schabraket??

2010-09-21 @ 12:39:47
Postat av: Marie

Eftersom hon som äger Kallina tyckte att jag skulle mocka åt både henne och faxa/tosca när jag var dit, men jag har inte tid med det under veckorna.. Då blir all tid där (inräknad resetid) ca 3h.. Och om jag inte ville mocka åt faxa å tosca när jag är dit men fortfarande rida henne ca 2ggr veckan så skulle jag va tvungen att betala 500kr i månaden å de har jag inte råd med (dessutom är det VÄLDIGT mkt för dyrt för 2ggr/veckan). Å så börjar min praktik v42 så kommer nog inte kunna va där så mkt då eftersom jag har praktik i Lycksele.

2010-09-22 @ 00:02:53
URL: http://iceblink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0