Lite nytt :)

Oj så stilla det står här just nu! :P
Men ska försöka liva upp stämningen lite iaf :)

Men iaf, i morgon blir det klipp å färg för hela slanten! :D
GUD så skönt det ska bli! Är då verkligen ibehov av att klippa mig å jag börjar även vara lite väl mörk så tänkte man kunde ju färga det lite också, vi ljusa upp mig lite, var ju som länge sen jag gjorde det också!

Fast jag är lite nervös faktiskt, ha typ aldrig färgar håret hos en frisör, eller ja, en gång, å då vart ja inte nöjd kan ja säga..
Men jag litar på dom som jobbar på Hårbolaget, dom verkar vara ett duktig gäng, har då aldrig gått därifrån missnöjd iaf! :)

Bild från sist jag kom därifrån, gillade frillan dom gjorde, blev ju skit snyggt,
synd man inte kan göra en sån själv!!


Övrig som hänt dessa veckor är väll inte så mkt, förutom det som hände idag :)

Var till en i grannbyn och hälsade på, ska nämligen bli medryttare där på ett nordis sto där som är skitfin :) Fuxfärgad, gillar den färgen på hästar :) Å dom hade även en viktbärande ponny som går att rida på så den lär man väll också rida någon gång :)
Ska väll lägga upp en bild på dom någon gång då jag lyckats fota dom :)

Sen efter det for ja till Norsjö eftersom jag hade en tid hos Sjukgymnasten, å där fick jag veta att jag är överrörlig å det är därför jag har mer eller mindre ont jämt längst ner i min rygg.. roligt? NEJ!
Så nu äre bara att sluta stretcha eftersom jag inte ska töja ut senor å skit nå mer eftersom det inte behövs! Men tur att jag inte har varit en höjdare på att göra det innan så :P
Ska även träna stabiliseringsövningar så det onda kanske försvinner tillslut, skulle vara skönt :)

Ajja, nu ska ja he me till sängen så jag får sova lite denna natt!
Go'Natt!! :)

Kommentarer
Postat av: magda

Aha, jag stod som frågetecken när hon sa tass salva.

Det lät inte alls lockande att kleta in munnen i de, men he funkar :)

2010-10-14 @ 22:11:58
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0