Första dagen :)

Ja idag var det första dagen på praktiken :)
Det verkar då vara trevliga människor som jobbar där å så verkar det vara ett händelserikt och varierande jobb, så det ska nog bli roligt dom hära 4 veckorna :)

Sen få ja ju se hur dom 4 sista blir, det ska bli intressant att se :P

Sen efter praktiken så var jag å simmade, gu så skönt det var! Måste göras om!!
Måste ju börjar röra på fläsket nu så man blir lite smäckrare innan vi ska till utlandet, man måste ju kunna visa se i bikini där å skulle inte vilja göra det som jag ser ut nu iaf :P Så det är no bäst att börja :P

Nämen nu tro ja att ja ska he me isäng så man få sova nån gång, måste ju som upp i morgon igen! :)

Go'Natt på er!!

Jag avslutar med en bild på Aquila, Angelina å Anastacia en fin höstdag :)


Kommentarer
Postat av: Erica

Vars praktiserar du ? :-)

2010-10-18 @ 23:37:07
URL: http://Erjca.blogspot.com
Postat av: magda

nu är det 8 gången jag går in utan att du uppdaterat :S

2010-10-31 @ 19:17:45
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0