Kompakt

Såg att min förra inlägg blev lite kompakt, men det beror nog på att jag skrev från telefonen och var tvungen att skriva det i html läget å så hade jag glömt skriva <br> vid varje radbyte..

ajja, ni dör väll inte av det? :P

Ja idag har man då inte gjort nå vettigt alls, steg upp vid 10 å duschade tills varmvattnet tog slut, klädde mig å sen gjort ja mig i ordning för att fara till Lse för en jobbar dag :)

Sen ha man bara jobba å inte gjort å mkt mer, eller joo! Jag hämtade ut ett paket också, men ska inte säga vad än eftersom det hör till Älsk's julklapp å ja vill ju inte riskera att han få veta va det är innan han ha öppna paketet :P

Måste ju bara slå in den delen av julklappen också innan han kommer hem, å så ska ja snygga upp det andra paketet lite också :)



Just nu skulle jag inte tacka nej till en ny kamera, helst en systemkamera! Skulle vara skit kul att ha en sådan, för det bli ju så jäkulst fina bilder med sånna kameror å så äre ju mkt roligare att ta bilder med dom :)
Då kanske det skulle bli lite roligare i denna blogg, eller vad tror ni? :)

Ajja, nu ska ja se vem som åker ut ur idol!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0