Det är Kallt idag!!

Bläää... det är -25 ute just nu, å som varmast ha det vare -23 idag :S
Jag som hade tänkt hoppa lillröa.. men det får bli en annan dag, för hade ingen större lust att släpa fram bommar å hinderstöd i denna kyla..

Nog för att jag nog hade fått upp värmen av det men händerna bruka bli som nå isklumpar å det é fan värre än att frysa om hela kroppen :S
Så känns det då just nu!! :P

Men jag ska ändå bege mig dit (dels för att jag måste, hade ju som lovat att ta in hästarna ikväll å fodra dom..) för att rida en sväng, man få ju ändå upp värmen av det så det bruka inte vara så kallt å rida :)
Å så ska aquila få följa med, men jag ska ju ta en annan väg än sist så jag inte råka stöta på dessa timmerbilar efter vägen!

Skulle ju ha vare bra om man typ hade kunnat ringa någon innan å höra om det kommer nån medans man är ute, det skulle ju underlätta min oro iaf :P

Nämen man kanske skulle ta å klä sig å he se iväg åt vindelgransele? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0