Vi tare i morron istället

Orkar inte skriva något inlägg om gårdagen idag, få bli i morron istället, för NU har älsk kommit hem <3
Så ska vara social med han och sen dyka ner i sängen för båda två är nog trött just nu!

Förresten måste då skriva en sak innan jag stänger av datorn :P
Idag när jag kom hem från norsjö så märker jag först att jag glömt min jacka, som innehöll min NYCKLAR!
Fick lite halv panik men kom på ganska fort att ja kunde klättra in källarvägen för visste att fönstret inte var låst för tillfället (tack gode GUD, annars hade ja inte komme mig in förän typ för en kvart sen :P )
Sen när ja kommit mig in och tänkte byta om till kläder för en cykeltur med Arrax så inser ja ju att jag glömt påsen med kläder jag hade med mig till norsjö..

Fan va glömsk man ska vara ibland!

Men jag hade ju tur i oturen idag ändå, har ju en snäll bror som jobbar i kriberg å natt dessutom, så han kunde svänga om hos mamma å pappa å ta med sig grejorna :)

Såå, ibland har man ju tur iaf! (men inte äre ofta!!)

Nää, nu äre dusch sen sängen!
Go'Natt!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hahahaha

Ovanligt att du glömmer saker.. Not

2010-05-13 @ 11:05:04
Postat av: linn

hehe de är ju hund öron han har ;)

2010-05-13 @ 19:14:22
URL: http://lindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0