Klipp klipp!

Gud va trött ja ha börja bli om dagarn, sover oftas då ja kommer hem på eftermiddagen just nu.. Kanske inte så bra, men de ha ju blive som en vana nu när man ha gjort de så mkt så man bli ju trött den tiden :P

För övrigt så blev ja lite smått överraskad igår, för ja ringde nämligen till Hårbolaget igår för att beställa en tid för att klippa mig, hade väll väntat mig att få vänta i ca 1 månad iaf för en tid men då har ja ju turen att de va nån som hade avboka den dagen så fick komma igår kl 14, så nu är man nyklippt! SÅ skönt, för klippte mig senast i december!
Fyndade öven tre produkter, 3 för 200 eller 1 för 100, så SÅKLART tog man 3 för 200 :P

Det blev lock kräm, glansspray och hårspray :) Sånt som är bra att ha! :)


Måste ju även slänga in en bild på frillan hon gjorde
Tänk om man lyckades med det där själv också? :P



Å ikväll ha ja vare duktig också!
har betsat våran nya pall vi fick av Älsk's föräldrar! (Tack tack tack tack!!), ha velat ha en sån pall skitlänge men ha inte kunnat köpa den eller så ha ja glömt bort den när man ha vare på Ikea :P Haha
Kommer in bilder sen när jag är klar, den ska lackas också så den glänser lite ;P

Nä nu ska ja hoppa i sängen å sova så man är pigg i morron :)
Go'Natt!! :)

Älskar dig älsk! <3

Kommentarer
Postat av: Syrran

Va fint de blev. No kan du fixa sån frilla själv, du har ju lockigt hår..

2010-05-27 @ 07:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0