Stackars mig!

ÅÅ min RYGG!
Förstår inte vad som är felet :S
Fick ont idag när jag red, blev lite studsigt när caramell inte ville göra som ja ville så blev några studs, sen efter det fick ja ont längst ner till vänster på ryggen, efter ett tag började de bara göra ondare och ondare :S
Är säkert som sist ja fick ont i ryggen :S (som ja såg var ungefär precis ett år sen, bara typ en vecka som skiljer :S )

Men hoppas inte, för de tog typ mer än en vecka innan det var bra :(

Men men, få väll se till att träna min rygg lite bättre så den håller för lite studs framöver.. men idag bli de då inte nå mkt att göra..
hade ju tänkt rida Kallina idag också, men de blev inte av, har nog svårt att gå som en normal människa just nu..

Ajja, nu ska ja renskriva lite skolarbete och skicka vidare till klasskamraterna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0