Rastlös

Å vad jag är rastlös just nu! Men ändå har ja ingen lust att göra något :S det känns lite skumt :P

Men dagen ha då varit trevligt, fick besök av mamma, pappa, broder med fru och barn, johns bror med sambo och deras barn, å så Julia & Ante

Men efter att alla farit så tog det typ 20 min så for john också.. så nu sitter jag här helt ensamen, ja Aquila är ju här, men inget mänskligt sällskap..

Har inga roliga bloggar att läsa heller.. Ge mig förslag?

Nä, man kanske skulle ha plugga lite inför provet jag ska göra i morron? vore ju en liten fördel att kolla på det lite innan man ska göra det :P

Nämen nu ska ja fortsätta se How i met your mother :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0