Irriterande

Ååå bli så arg på mig själv ibland!
Förstår inte vad det är för fel på mig..

för typ jämt när jag ska prata med folk man inte träffar varje dag så börja ja typ stamma å prata alldelens för fort plus att det försvinner en massa ord som man försöker säga, så då står man där och funderar som fan "va vare nu för ord/mening jag skulle säga?"
Tror munnen är lite för snabb för huvudet, hinner som inte tänka efter vad ja ska säga
Det är välidigt irriterande och jobbigt, å folk måste ju tro ja ha nå fel eller nå :P

Ajja, sånt som händer, måste bara lära mig att prata ordentligt kring folk, då kanske det blir bättre :P

Ajja, nu ska ja sova, uppdaterar om dagen i morron :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0