I morron då..

Nu har man härdat ut en dag på skolan.. Huvva säger jag bara!
Kunde typ inte sitta nå längre stunder, gick bra i början av dagen men sen blev det att stå typ hela tiden, å de ledde ju till att man fick ont i fötterna å blev trött i benen..
Fan va drygt!
Plus att man ha svårt att koncentrera sig på arbetet när det gör ont :S

Men men, få försöka röra på mig så det går över snart!! Är LESS!

Ajja, ska försöka att inte tänka på det..

Å förresten, i morron ska jag vara på vårdcentralen å ta blodprov på folk :P
Ska bli roligt att göra det på en riktigt arm istället för en fejk, ska ta en bild på armarna vi ha på skolan sen så få ni se hur dom ser ut :P
Dom ser ju ut som armar, men det finns bara en åder att ta från och efter ett tag så syns det percis vart alla ha varit å stucke så det är ju inte så svårt att hitta av rätt :)
Men ja få hoppas det går bra i morron när man får pröva på riktiga människor :) Önska mig Lycka till!! Lär nog behövas !

Äh, nu ska ja försöka vila mina ben och se lite tv, skriver kanske lite mer sen i kväll, då kanske man ha hitta nån liten bild man kan lägga in :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0