Äntligen :)

Å så skönt, nu är älsk hemma igen :)
Känns som det va evigheter sen man umgicks med han på riktigt! Så nu bli att hoppa in i duschen och sen sova, är trött som fan just nu!

För övrigt hade ja tänkt ta bilder på våra fejk armar idag, men klantig som jag är så hade ja ju inte kameran är jag trodde ja hade den, så de sket sig.. Men nästa vecka lova ja att det kommer en bild på dom :)

Å en annan sak, jag red i dag också, men det blev ett lungt pass, med skritt å lite trav, å det gick förvånandsvärt bra! gjorde nästan inte ont i ryggen medans jag red, men de var no för att man var varm :)
Men ja kan lova att ja ha ont nu i kväll, när man ha lega på soffan å dega sen man kom hem..
Så det är nog en idée att röra på sig så ja slipper ha ont :)

Lägger in en annan bild, det är Globen som ni kanske ser
Är från min resa ner till södern :P

Längst upp på bilden ser ni ju en rund glasboll, där uppe va ja, å ja kan lova att det va inte så trevligt att titta ner när man va där uppe :P men fin utsikt va de iaf! :)

 

Kom på en annan sak jag skulle skriva idag, men de ta ja i morron :)
Det är om min tokiga hund som fått nå fnatt :P

 

Nä, Nu äre duschen som väntar!


Kommentarer
Postat av: Julia

Skönt att ruggen är lite bättre! Jo ni är välkomna när ni vill! Fast som sagt åker jag ju idag till Vännäs och tävlar till på Söndagkväll. Angående tvn så valde vi Canal digital för att det var enklast, det gamla ägarna lämna parabolen kvar så det var bara att koppla in boxen! :P

mellanpaketet tror jag vi tog...

ha en bra helg! Kram

2010-05-07 @ 11:11:15
URL: http://asplidenhundrasjutton.blogg.se/
Postat av: linn

jaa vi är verkligen hel nöjd med den :)

2010-05-08 @ 00:01:09
URL: http://lindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0