Suck...

Känner mig helt slut i kroppen just nu..

Tror ja ha vare igång för mkt.. ha jobbat sen förra tisdagen (fast ha haft praktik igår å idag, men de är ju jobb de med..) plus skola på de..

Så känner mig måttligt slut just nu.. men bli då int nå lugnare för det.. har skola hela dagen i morron plus jobb 16 - 21, torsdag ska ja fara å rida på förmiddagen sen bli de jobb 16-21,
fredag till söndag ha ja praktik, sen månda ska ja jobba å så tisda till fredag ska ja skola in mig på blåviksjöns hemtjänst..
Så ja få int ta de lugnt förän om typ 2 veckor..

Å så ett "plus i kanten" på det så vill inte min telefon funka just nu :S
Det står att ja ska sätta i simkortet, men det sitter som i.. ha tagit ut å satt tillbaka det osv men det vill ändå inte funka... BLIR GALEN!

Ajja, nu ska ja lägga mig på soffan å se Couger Town å tycka synd om mig själv :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0