Så det kan gå

Glömde ju skriva en sak igår som hände mig :P

Igår när jag vaknade (av mig själv eftersom jag tydligen stängt av väckaren) så tittade jag på klockan, 8.11...
FAAAAAAAN tänker jag, börjar nämligen 8.30 på tisdagar så jag skickade ett sms till Jessica å frågar när andra lektionen börjar, tänkte att ja nog skulle hinna till den iaf, men just när jag skickat iväg sms:et så tittade ja på klockan igen å då såg jag att det stor ju 6.11...

Haha, ja, så de kan gå... Man ser fasen inte bra när man är nyvaken å när klockan lyser blått å med siffror som är kantiga, ingen bra kombination :P

Men men...
Förresten, ska jobba från i morron tills på söndag, så jag får det inte ledigt i helgen, men det är ju pengar iaf, synd bara att man missar Skoter VM i malå..

Synd bara att ja inte är hemma så mkt i helgen när vi nu ska va hundvakt å Lilla Paris :)
Men ja jobbar ju bara 7-17 lördag å 7-16 söndag så hinner ju träffa henne ändå :)

Ajja, nu ska ja göra me ordning för sängen så ja få me isäng nån gång :P


Paris i sin lilla tröja :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0