Nära döden..

Haha, ja idag ha man vare med om en "nära döden" upplevelse :P Lr ja, de va ju inte så överdrivet farligt men de kunde ha gått illa ändå..

 

Ja höll nämligen på att få på mig dessa fina "små" klumpar med is & spån :P

Jag sto längst till vänster på bilden och skrapade och hackade lite på klumparna (som för övrigt satt fast i taket/väggen längt upp till höger, fast de syns inte på bilden)
Hackade på klumparna för att det som var löst bakom dom skulle skaka ner, men just som ja hade tänkt sluta så helt plötsligt så fick dom för sig att lossna, så ja skyndade mig för att akta mig från dom fallande klumparna, men hann inte riktigt undan så spaden slo in i benet så ja lär ju få ett blåmärke där, men de gör då inget, fick me ju annars helskinnad där i från :P

Sen försökte ja flytta på den största klumpen eftersom allt spån låg ju typ under den, men de gick då inge vidare bra :P
Men fick då tag på spånet ja skulle ha iaf :P


Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Det var så lite så ;)

allt bra med dig ?

2010-03-03 @ 14:27:15
URL: http://hahaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0