Men svara dååå!

Varför vill aldrig nån svara när jag ringer? speciellt kommuner å sånt som hör till dom..
För ja ha nu försökt ringa till dom i Rusksele på hemtjänsen för att söka jobb där, dom annonserade ut de förra torsdagen, men hann inte ringa då eller på fredag, men i veckan ha ja ringt..

Men då måndag va hon tjänsteärende till tisdag, tisdag va hon sjuk å idag tjänsteärende till i morron..
Så jäkla typiskt min tur..
För jämt när ja ska försöka få tag på nån sån person måste ja då ringa minst 5 ggr innan man få nå svar, kanske 4 ggr om ja ha tur...
De slå som aldrig fel, det är väldigt sällan dom svara på första försöket iaf..

Man börja bli lite less att man jämt måste jaga folk för att få tag på dom..
men men, ja hoppas då hon svara i morron så man få de bortgjort å slipper tänka på de hela tiden!

För övrig har man då sportlov snart! de va ett tag sen kan ja lova :P
Men de ska bli skönt att få va ledig från skolan ett tag å slippa tänka på de, men man kanke få jobba i stället då, man vet ju aldrig :) Hoppas iaf, pengar är ju aldrig fel :)

Nä nu ska ja sätta mig å gör lite arbete så de bli gjort nån gång :)
Skriver kanske mer sen :)


Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Jag jobbar på mc donalds ;)

2010-03-03 @ 21:48:59
URL: http://hahaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0