Kaffekokaren? :)

Haha, Aquila är ju allt för rolig hon :P

Igår när jag hade kommit hem från veterinären (hon fick en spruta och sen två tabletter som jag ska ge med 1 veckas mellanrum) så ställde hon sig vid vattenskålen, stoppade ner nosen i vattnet och blåste ut så det bubblade vatten :P Ungefär som man gjorde när man va liten på badhuset, då fick man ju göra kaffekokaren lr va de nu kallades, haha

haha, har aldrig sett henne göra sådär förut, försökte få hon till att göra det igen men hon glodde bara på mig som att ja vore dum eller nå :P

Idag har man då hunnit en sväng till tandläkaren.. och det resulterade till att jag ska dit igen den 29 april å dra ut två visdomständer (inget fel på dom men jag biter mig i kinden hela tiden pga av dom!!)

Å så ha ja vare å hämta ut min telefon, så nu funkar den igen, för stunden iaf :) Få hoppas den håller sig så ett tag till iaf!
Men är jävligt sugen på en ny telefon, blev ju inte bättre av att syrran ha nyköpt sig en Iphone..
Något sugen man blir alltså!

Men men, har inte råd med sånt just nu iaf..
Fast om ja få fortsätta jobba lika mkt som ja ha gjort den här månaden så kanske ja ha de :P
Man kan ju hoppas iaf :)

Söt Hundarna myser
(
Inte en vanlig syn ny för tiden kan ja lova!)

ajja, nu ska ja se tv, Couger Town står på tur! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0