Helgens bravader :)

Oj va inaktiv ja ha vare i helgen alltså!
men ja ha bara inte orkat skriva..

Men iaf min helg besto av besök av syster, först va vi å åkte snowboard i malå (lr stefan, syrrans kille, åkte slalom), sen begav vi oss till Ytterberg och red lite :)


Syster å Kallina

Till å med Älsk red :D Synd att ja inte hade kameran med mig, det skulle ha blive en fin bild att minnas :P
(det hade blivit för mörkt för min mobilkamera att ta bilder då...)
Men han tyckte de va roligt, så han ska no få göra det igen :P

Sen blev det hem å börja med middagen som bestod av fläskfile och hemmagjorda klyftpotatisar :)
Efter middagen så började syrran med att dra slingor på mig med slinghättan, men de to ju sin stund, hon to tillåmed en lite tupplur däremellan :P
Men nu är man blond å fin igen :)
Ja färgade även håret på syrran också, men de va då inte nån vidare skillnad eftersom hon färgade bara utväxten :)

På söndag så blev det en sväng till Lycksele för att titta på marknaden, blev 12 par sockar, två munkar och två hundleksaker som har varit uppskattade iaf :P


Den rosa grisen är favoriten :P

Så igår blev det en till sväng till Lycksele, men denna gång för att laga en av våra kära bilar, nämligen bmw:n som så gäärna vill vara trasig hela tiden..
Men efter lite mer än 7000 kr senare så var han hel igen :)

Men det blev lite mer slösat också :) Fyndade ett par nya glasögon till min hjälm, så nu äre bara å köra som attan ;P



Måste ju även gratta Sofie i efterskott som fyllde 25 igår!! Så ett STORT GRATTIS TILL DIG! :D

Å så denna dag har vi mestadels spenderat i bilen känns det som..
För vi ha hunne oss en sväng till Sorsele, sen Malå å så ytterberg :P

Men när vi kom hem så ställde ja mig å bakade bullar, så nu finns det en fin liten hög med Bullar här hemma :)
Mums.. :D


Kommentarer
Postat av: Erica

Jasså? Någon mer som ska ha ? :) spännande! Kommer ingen bebis hos dig? Hihi :)

2010-03-10 @ 15:53:45
URL: http://Erjca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0