Feegisen

Står helt stilla i min skalle just nu känns det som..
Men kan ju bjuda på en liten bild på feeeg arrax från idag i stallet :P

 

Ni skulle ha sett hur han såg ut när hna kom in, han kröp efter golvet för att ta sig närmar och lukta på henne :P
Såg riktigt roligt ut :P
Sen va han fram lite då och då för att tvä nosa, men min kamera på telefonen är ju inte den snabbaste så lyckades inte få nå vidare bra bilder på de..

Å förresten, i helgen kommer syster och hälsar på, de ska bli trevligt :)
Vi ska rida lite å sen ska hon få göra slingor på mig!
De är på tiden, håller på att känna mig så mörkhårig just nu :P

Nä nu ska ja sova, ska upp senast 4.30 i morron :S
Huvva, hata att stiga upp så tidigt... det är jävligt drygt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0