censur, varför?

idag ha man vare duktig å städat hela huset (typ), satt upp en hylla å nya hängare på toan :)

Hade tänkt de kunde iaf vara lite fint när Älsk kommer hem på söndag :)

För övrigt ha ja inte gjort så mkt mer idag, ha sett tv å spelat lite wii :)
Blev bara lite störd när ja satt å såg på bones, varför cencurerar man dom konstgjorda liken/benen i en serie?
Jag förstår inte riktigt meningen med det!?
Men men, de är nog inget jag kan göra nå åt..

Just nu sitter jag å väntar på att solsidan ska börja :D
Men de är synd att man måste sitta själv å se det, mkt roligare att sitta å skratta med nån..

Igår bakade jag mer bullar å den satsen blev MKT bättre än den förra iaf :)
Ska no ta å baka en gång till också, har en jäst kvar å det är lika bra att man använder upp den om man nu ha köpt den :P
Men man kanske skulle ha gjort nån annan sorts bullar då?
Med kanel kanske, då bli no älsk glad iaf ;P

Nä nu ska ja gå ner till tvättstugan å göra nå vettigt där i väntan på solsidan :P

Kommentarer
Postat av: jessica

Gulligt, så brukar Ebba sitta i trappen :)

2010-03-16 @ 13:10:12
URL: http://jessicahallen.blogg.se/
Postat av: magda

Duktigt Marie! :)

2010-03-17 @ 21:05:20
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0