Två hål i munnen!

Ja då var man två tänder fattigare!

Var idag å drog ut två visdomständer å det gick galant!
Å han va då duktig på att sätt bedövning för det blev bara där tänderna va å inte nån annan stans som sist jag drog ut en visdomstand, då blev typ halva ansiktet förlamat mer än halva dagen så den dagen blev att ligga på soffan å sova för de gick inte göra så mkt annat!

Ha då just kunnat börja äta någorlunda normalt, undviker bara hårda saker som smular, t.ex. hårdbröd, så man slipper få upp en massa skit i hålen som har blivit, känns lite onödigt att det ska bli någon inflammation, de är bara jobbigt!


Igår va man då en sväng till LSE för att ta ut min lön å anmäla kontot så man kan få pengarna dit direkt å så hämtade jag ut ett paket från hööks också :) Så nu har man nya ridvantar som kan behövas ibland, sporrskydd å nya sporremar å så lädertvål så man kan rengöra stövlarna & handskarna!

Sen hjälpte min snälla svärmor mig att köpa blommor så jag kan ha lite fina blommor i sommar :) Så i helgen bli de att göra lite sånt, köpte även blomjord med lekakulor så man kan plantera om blommorna inne, fick även några nya innerkrukor så alla blommor kan ha en sån :P

Måste ju säga att ja tror jag har dom snällaste svärföräldrarna! Dom är guld värd måste jag säga!

Hur hade det gått om dom inte ha varit så snäll som dom är?
Så det är ett STORT tack till dom! :)

Kommer in bilder sen på min plantering när jag väl har gjort det :)
Nu ska ja då passera duschen en sväng sen ska jag gå isäng, blev en lite sen kväll igår, gick å la mig typ halv 1 men somnade inte förän närmare 3, låg nämligen å läste en bok å glömde bort tiden ;P

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja, det skulle va mysigt med en liten flicka men, jag tror endå att det är en pojke igen! inte för att det spelar någon roll huvudsaken honlrhan är frisk :) hihi..



jag ska till tandläkaren nästa vecka och laga två hål...... fick du betala mycket!?? :S

2010-06-07 @ 09:44:23
URL: http://erjca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0