Trädkramare

Alltså vad är det med dessa, hmm vad ska ja kolla dom?, trädkramare (!?)

Hörde på radion idag om att det är folk som blivit upprörda på IKEA för att dom köper virke av ett företag som tydligen kapat ner träd som är 100 år gamla..
Å vad är det för speciellt med träd som är 100 år?
Det kommer fler träd som kommer att bli 100 år så dom behöver nog inte oroa sig..

Men hörde att ett av argumenten till att dom inte tyckte det var bra att dom kapade ner träder var p.g.a. att all mossa å insekter som lever på träden dör då och det kan skada vegitationen!?
Men hallå!? Det finns fler träd här i världen, jag tycker dom kan lägga sin energi på annat än några träd...

Ajja, orka inte bry mig om det där :P

Kom på en sak idag! jag ska till tandläkaren på torsdag å dra ut två visdomständer :S
Gruva mig ändå lite.. va ju inte speciellt farligt sist ja drog ut en, men den här gången är det TVÅ!
Tro det ja mest gruvar mig för är hur länge bedövningen ska sitta i.. sist satt den typ mer än halva dagen men själva utdragningen med bedövningen tog bara 15 min..

Såå.. ja få se hur det går denna gång..

Ajja, nu ska ja hoppa in i duschen sen sova så man kanske somnar en rimlig tid i natt! :P
Go'Natt på er!

Arrax gillar att borsta tänderna ;)
(är dålig kvalitet eftersom jag var tvungen att zooma in max för att det skulle synas vad han gjorde,
tog även genom ett fönster :P )

Kommentarer
Postat av: Elin

haha tack :D men grejen är ju att det ändå inte var blont, utan orange :S och orkade inte hålla på att fippla med färger utan gick tillbaks till gamla vanliga jag istället!

2010-06-03 @ 23:05:00
URL: http://eelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0