oj vilken dålig uppdatering..

Förlåt, var inte tänkt att det skulle bli ett sådant glapp sedan sist jag skrev..
Men ja ha bara inte haft orken att sätta mig ner att skriva.. För har då inte sutte vid datorn några längre stunder för att gör det heller för den delen :P

Men men, till andra saker nu!

I går var det första dagen på denna sommar med jobb! (fast det känns som ja ha jobba jätte länge nu eftersom ja hade praktik hela förra veckan :S)
Det startar hårt med att jag jobbar månda-onsdag 7-16, ledig torsdag, jobb hela midsommarhelgen plus måndagen efter det, sen ledig tisdag och efter det jobb till fredag och då få jag äntligen 2 dagars sammanhängande ledighet! :)

För övrigt så jobbar jag i princip varannan helg hela sommaren :S Det känns ju lite sådär, men det går ju ändå, det är ju ett jobb! :)

Men idag är jag lite rädd att jag ska bli sjuk :S För när jag kom hem idag så känndes det precis som att jag var påväg att få feber, låg ifs i underkant på tempen men om det hade stigit liiiiite till hade det vare feber..
Men jag tog en ipren och la mig på soffan, så nu känner jag mig bättre! :)

Men nu väntar jag nästan bara på att få sova, måste bara duscha först, men ha  just elda så det tar väll iaf 1h innan man ha nå varmvatten.. suck..

Ajja, men efter duschen bli det då BUMS isäng för min del!

Förresten i helgen blev det lite festande för våran del, det var trevligt! men det såg ju förjävligt ut dagen efter :S
Men då äre ju tur jag ha en sådan underbar älskling som inte tål att det ser ut sådär så han började städa direkt han vaknade!
Jag beundrar honom för det, för om ja hade gjort samma sak eller överhuvudtaget hjälpt honom skulle nog det lilla man hade i magen kommit upp lika fort :S

Men om han hade gjort det där på eftermiddagskvisten hade jag no kunnat hjälpa till, för då mådde man ju fin fint :P

Ajja, nu ska ja se lite tv å sen dusch å isäng!
Orkar inte lägga in någon bild just nu, men jag gör det en annan dag :)

Kommentarer
Postat av: elin

sv: Haha ja det har du rätt i att det gör, men det är jag inte :) Tänkte inte ens på det först men sen när du skrev sådär så hade jag det i tankarna när jag läste om det och då trodde jag nästan det om mig själv också ;) haha! Men anledningen är att det är så sjukt dyrt, jag blir så snål och får sån ångest varje gång jag köper en snusdosa, 36 kr går den på, köper en ny varannan dag. :S Sen så har jag märkt att det har blivit mer vana än behov, och överkonsumtion för den delen också. Ibland så känner jag inte något sug men tar en bara för att typ.. Så då är det bättre att sluta helt och hållet! :)

2010-06-23 @ 00:31:55
URL: http://eelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0