Fortfarande dålig uppdatering..

FAAAN va ja är dålig på att skriva här..
Men ja ha ju haft lite fullt upp med att jobba så man ha ju inte orkat skriva nå här så :P

Men första jobbarveckan var då bra, förutom att ja nu har fått min första (och förhoppningsvis sista) punktering!
men som tur va så märkte ja de när jag skulle köra iväg, så de blev inte smäll medans jag körde iaf :P

Hade lite mer tur där också, hade med mig min kollega Pär så han bytte däck medans jag gick till vårdatagaren så ja slapp då det iaf :P Men då vare det ju ett sånt där värdelöst däck som man inte får köra mer än 80 på, men nog gick det lite fortare än så skulle ja tro ibland ;)

En annan sak som har hänt sen ja siste skrev är att ja har köpt mig en ny telefon! :D
En Xperia x10, en vit en, för älsk köpte en svart! :P

Det blev lite i farten dom blev köpta, för älsk's telefon gav upp påväg till Gällivare igår så han köpte en ny efter vägen dit, (vi hade tänkt köpa nya efter den 14 juli för då kan älsk byta abonnemang, därför köpte han en sån telefon, annars hade det nog blivit någon liten skit telefon :P)

Så då va ja ju också tvungen att köpa en ny :P Så jag for till Lycksele efter jobbet i måndags å köpte den!
Gud så skönt, nu slipper jag min gamla skit telefon med värdelös kamera!

SÅ nu kan ni förvänta er lite mer bilder här från mig här! Så om det börja bli lite nån gång så hojta till!!

Här är en av dom första bilderna som har blivit tagna med nytelefonen ;P
(men såklart var ju den första på Aquila :P Hon är alltid ett bra provtagningsobjekt )


Nä nu ska ja hoppa in i duschen sen lägga mig, för annars lär ja vara trött i morron! Go'Natt!

Kommentarer
Postat av: magda

Jävlar vilken fin bild!



Ska jobba som personlig ass ;P i en månad, ska vika. :)

2010-06-30 @ 21:16:27
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/
Postat av: Sjovillan Susanne

Såg ditt sms men hade inte tillfälle att svara just då ,hör av dej när du är på G ,det jag vet är att vi åker till önsköldsvik onsdag -torsdag har vunnit biljetter till Digiloo.Det skulle vara jätte roligt att träffa er.

2010-07-04 @ 22:28:15
URL: http://sjovillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0