rävunge :)

HAr insett att man inte har så mycket tid över efter att man har slutat jobba.. iaf inte om man ska fara å rida direkt efter och sen ut med hundarna så dom får röra på sig..

Så därför har bloggen stått lite stilla den senaste tiden, men ja ska försöka bättra mig :)

Men i helgen kommer då Magda på besök :D Det ska bli roligt, då får hon se hur jag bor för en gång skull! :P
Fast då på söndag skulle vi tydligen till umeå för då ska hon på en plåtning, men det ska då bli roligt att se på, sånt händer ju inte varje dag för mig precis :P

Å i morgon ska vi nog ut och rida om det inte är allt för dåligt väder, hoppas det blir fint och inte som idag!!
Sen på lördagen vet ja inte riktigt vad det blir, men det lär vi ju se då :)

Å förresten igår såg ja en lite rävunge, det låg ihopkurad vid sidan av vägen..
å den brydde sig nästan inte att jag stannade av och öppnade rutan, ja lockade lite på den och då satt den sig halvderst upp men inge mer..
Undra om den var skadad? Men jag såg då inte nå som tydde på det, fast ifs jag såg ju aldrig bakbenen något..
Men jag tog några bilder på den :)

 

 

Nä nu ska ja försöka göra nå vettigt av denna dag..


Kommentarer
Postat av: magda

Naaa så sött! :)

2010-07-08 @ 17:07:20
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

guuud så söt!

2010-07-12 @ 22:05:00
URL: http://jessicahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0