Pjuuh :P

Ja nu var man klar med ännu en design till en, å denna gång till Kristina :)

Gick ändå rätt fort denna gång, för nu börja man ju minnas hur man ska göra för att få saker hit å dit :P

Å i dag har man varit ledig, å ska vara det hela helgen!! Gud så skönt!!
Nu måste man ju passa på att sova lite iaf :P
Som  idag, sov till 11, sen segade jag på till typ halv 3, då for jag till Ytterberg och red Kallina en sväng i skogen :)
Sen hem å väntade på att Julia skulle höra av sig för skulle följa henne å rida ikväll, men det blev inte, dom har fullt upp med stallbygget just nu, men få se när det blir av, denna kvinna är väldigt upptagen :P

Sen hittade jag på att klippa gräset vid 8 på kvällen så jag roade mig med det till typ 21.20 å efter det blev det en tur på cykeln med den hårande hunden Arrax :P

Tro ni han lossa nå hår just nu? :P
Borstade mig less, men ändå finns det kvar hår där som är löst, orkade inte borst så mycket..
(Varför mina ridstövlar ligger där är för att jag hade rengjort och smörjt in dom igår, men nu är dom full i hår, skulle nog ha flyttat dom innan :P )



Ajja, nu ska ja nog ta å gå i säng och ladda för en hoppkurs i morgon!
Håll tummarna för mig att det går bra för mig å Kallina, å att hon inte ska vara värsta fegisen :P

Go'Natt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad duktig du är du kanske kan hjälpa mig med min blogg design,skulle vilja ha en header med 3 bilder och samma typsnitt som Magda.

Kram Susanne

2010-07-24 @ 00:11:04
URL: http://sjovillan.blogg.se/
Postat av: Kristina

Tuuuuuuuuuuuuuusen tack! :D:D

2010-07-25 @ 14:57:31
URL: http://kanskekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0