Hungrig som en varg!

Usch vad hungrig jag är! Kanske ska ta å laga mig nå mat? är ju ändå vid middagstid just nu så :P

Men iaf, idag när jag kom hem från jobbet hade jag några busiga hundar här hemma, så jag passade på att filma dom lite :)

 

Det var inte det lättaste att filma dom eftersom dom hela tiden sprang runt fötterna på mig, fick backa hela tiden för att kunna ha med dom i bild så mycket som möjligt, men ja tro ja lyckades rellativt iaf :P

 

Men förövrigt så ska ja göra en rulltårta tror jag, fast kom ju på att jag nog inte har något bakplåtspapper hemma :S Ajja, få se hur jag gör!
Men nu äre då mat som gäller!!


Kommentarer
Postat av: magda

Härligt! Går det bra att träna då?

2010-08-04 @ 22:16:49
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0