Besök av paris :)

Usch vad jag har blivit dålig på detta med att uppdatera! :P
Men man har ju typ ingen tid när Älsk är hemma och man jobbar, för när man kommer hem från jobbet så vill man ju umgås med han när han nu är hemma!

Fast nu har han farit iväg igen för att jobba en vecka..

Men då har jag fått besök av söta Paris idag som ska vara här en vecka :D
Så nu har då Aquila någon att busa med (bara Paris låter henne busa med hon)
Man märker då att Aquila känner sig hemma här iaf, för hon hoppade på Paris direkt å skulle busa, men annars om man far någon annan stans eller hem till johns mamma och pappa så vill hon inte busa med henne..

Förresten i helgen så ska jag vara med på en hoppkurs och tävling med Kallina, få se hur deet går :P
Men ja hoppas då att det ska gå bra :) Det skulle ju vara roligt att prova nå nytt för en gång skull :P

Nä nu ska ja ta å damsuga bort lite hundhår som vi har några ton av känns det som!
För Arrax ser ut som en ren i pälsen just nu.. haha

En bild från när jag och Magda var och hälsade på Aquilas bror Tias i Holmsund :)
Tias som är närmas och Aquila där nere :)
Kommer fler bilder sen :)
Här kommer en länk till Tias matte Susanne :) Där finns det några bättre bilder på dom här två finingarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0