Skratta eller Skrika?

å denna dag har vare lite av en annorlunda dag kan ja säga..
Vet int om ja ska skratta eller skrika :P haha, men ja tro ja väljer att skratta iaf ;P
För vissa tänker ju inte riktigt me skallen skulle ja tro, om dom nu ha en, då äre ju såklart svårt att göra de så, jag tycker lite synd om dom :P

Ajja, ska inte bry mig nå mer om de där iaf :)


Nä idag ha de vare en rätt lugn dag, har fått mina skidor vallade, har vare på promenad och haft 2 lektioner med 4 timmars hål mellan dom :P

Ja börja nästan känna mig duktig nu, ha motionerat rätt så mkt den senaste tiden, å gud så skönt det är :)
Å ja tro inte hundarna klagar över det heller så :P

Men ja kan ju säga att ja kände av de lite igår när ja va å red i ytterberg, va alldelens trött i benen när jag skulle trava henne, men de blev bättre eftersom, blev väll varm då :P

Sen hade vi hoppning på stallet i malå, gud så roligt det är :D
Älskar att hoppa, skulle vilja göra det oftare faktiskt!

Å de är speciellt roligt med Caramell, hon är en liten speciell häst men ja tycker så jävulst mkt om att rida henne :)
Man få kämpa lite å de är det jag tycker om :)
Å ja känner verkligen att det blir framsteg med henne, ni skulle bara veta hur det var att rida henne i början av förra terminen, de va inte speciellt roligt :S
Ja få hoppas ja få ha henne i sommar, ha då anmält mitt intresse för det iaf :)

Dagens bild:
Ja då man pratar om caramell så måste ja ju lägga ut en bild på henne också ;P
Ja tycker hon är riktigt vacker !
(Bilden är lånad från http://malaridklubb.se/
)



Kommentarer
Postat av: Syrran

Nu har ja testa flera gånger å kommentera här men nu få de fan funka..

Vad ha hänt, vem är dum i huve??

Om du får ha häst i sommar, ska du ha den hemma då?

2010-02-01 @ 22:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0