Min första bogsering

Ja, nu ha man vare me om min livs första bogsering..

Jag for till Norsjö igår eftersom en av mina syskon barn fyllde 5år igår :)
Så man va där några timmar och åt god tårta och annat tillbehör, ja va då mätt som fasen när vi for därifrån iaf!

Sen va man hemma hos mamma & pappa å pillade på den nya datorn, sen for man till sofie.
Vi tog en promenad i de kalla vädret med hundarna (Kiitos, syrrans hund å Aquila)
Sen satt vi å spelade Super Mario tills ja skulle fara hem.

Men då på vägen hem så fick bilen för sig att inte gå nå längre än till Lillholmträsk..
Då stanna han, tempmätaren sto på -36,5, fick typ panik, men fick igång han men då fick ja me bara typ 20 m innan han stanna igen, å så höll han på ifrån Lillholmträsk till just utanför Åmliden, där fick ja hjälp av Älsk skom kom som min räddare :D
Va då bara tur att audin ville starta i denna kyla men den gick igång med nöd & näppe :P
å ännu mer tur va att vi hade låna en bogserlina av pappa sist vi for från norsjö annars skulle vi måsta ha stanna någon...

Men då satt vi ihop bilarna sen for vi hemmåt i ca 30-40 km/h.. de va lite drygt men vi satt å prata i telefon så tiden skulle gå lite fortare :)


Ja kan då säga att ja skulle då aldrig vilja köra bmw:n utan servo, helvetet så segt de gick att svänga, trodd nästan int ja skulle klara av de :P

men tillslut kom vi oss hem, då va kl 00.30.. och jag for 22.20 från Norsjö, så en färd som bruka ta ca 40 min to ca 2 h...

men ja kom då hem välbehållen ;)


Förresten här har ja lite bilder på den nya datorn :)




Kommentarer
Postat av: Sandra

De verka då va lika kallt överallt :P



Men du, vad är det egentligen du pluggar? :) Sitter och kollar på utbildningar och har fastnat för förskollärare. Var det inte nåt sånt du läste?

2010-01-07 @ 19:52:12
URL: http://stoniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0