Allt raserar :S

Ååå.. mina planer verka rasera just nu! :(
Det verkar inte som jag kommer att få va ledig på måndagar längre, utan jag ska typ ha EN lektion på ca 1h..
FY fan va drygt de känns alltså, då måste jag alltså köra kanske 14 mil istället för 6 mil eftersom jag har ridlektion på måndagar så ska till malå på måndagar också..
Fast man vet aldrig, ja kanske måste byta tid på ridlektionerna också eftersom ja vet inte när på dagen dom hade kanske tänkt sätta den, för har nämligen ridlektion kl 15..

Fan va dåligt.. men ja få hoppas de inte blir så iaf!

Å man kan ju säga att dom inte är snabb på att fixa schema, för de nya schemat ska börja på måndag och vi lär inte få något innan helgen och för att veta vad vi ska ha på måndag måste vi kolla schemat på internet på söndakväll..
Det tycker ja är JÄVLIGT dåligt..

Men men, nog om de iaf..

I morron bli de då lite skola, då ska ja försöka arbeta med uppgiften som ska in på fredag, å ja måste verkligen arbeta, har typ inte gjort nada på den å det står fan stilla i min skalle just nu så kan då inte göra den nu heller..
Å efter det blir det nog en prommis med Sofie :)
De ska bli najs ;)

Ja just de, ja hade ju tänkt åka skidor idag men glömde fråga pappa om han hade någon valla, så de blev inte..
För ja hade då fan inte tänkt åka utan valla, de är nog de drygaste som finns!!
Och ja syster, jag har skidor, köpte dom förrförra vintern :)
Å på tal om de, måste då fixa nå inläggs sulor till pjäxorna, annars lär ja inte kunna åka, fick skit ont förr så lär no få de nu också om ja åker :S
Å va drygt de blev nu..

Ajja, slut med negativiteterna!!

NU ska ja försöka planera till ett nytt reflex täcket till Aquila, för västen hon har nu är lite liten och är inte till så mycket hjälp!
Men har ett täcket ja hade tänkte utgå ifrån så de ska no bli bra, måste bara hitta nå bra tyg att sy de ifrån också :)

Dagens bild:
En förvånad Alex :)
Ja tro han tyckte blixten va lite konstig :P
Kortet är från i söndags (17/1-10) då det var hans dop :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0