Nu är jag nöjd!! :D

Oj, det blev inte så mkt skrivande i veckan ser jag, men det gör inget, för nu lär det bli mer eftersom jag nu har en Nikon D90 i mina ägor! :D


Eftersom jag inte orkar ta någon annan kamera att ta kort på kameran med så blev det ett kort på lådan istället :)

 

Så här framöver kan ni vänta er mer bilder i denna blogg, men då gäller det ju att jag lägger in dom på datorn också :P
Å så att jag hittar något att fota! :)

 

Så idag har jag lekt med kamern lite, men det blev inte så mkt eftersom det blir mörkt så fort å vi steg upp lite sent!
Men fick då fram några bilder iaf :)

En oborstad modell!

 

 

Älsk fick vara modell också :P

Arrax studerar husse å funderar vad han håller på me :)

Full fart! :)

 

 

Å så tog ja ett kort på Älsk's julklapp också, men det fick bli på lådan också eftersom han hade hunne packa ihop den igen, det blir ju som enklare att frakta då, den ska ju med upp till Gällivare :)

 

 

Men men, skriver väll mer till veckan, orkar inte mer nu :P

 

//Marie


Kommentarer
Postat av: therese - fotoblogg

Roligt med en d90. Har en d80 själv och älskar den. Vote kul att uppgradera till en d90 med video-funktionen :P

2010-12-21 @ 18:24:08
URL: http://smilelikeyoumeanitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0