Så typiskt min tur!!!

Ja denna vecka så verkade Internet hata mig... lr allt som är elektriskt kanske?

För det första!
När jag kom till Norsjö i måndags, eller när jag kom till mors/fars så skulle jag sätta mig å se tv, men icket att det gick, det var kolsvart på tv:n å inget ville lyda.. (var nog så less redan då, var tvungen en sväng åt björksele igen för såklart glömde jag några viktiga papper gällande mina betyg!!)

Så då tänkte jag att ja kunde sitta vid datorn å se lite tv eller bara surfa runt.. Så ja startade datorn och hann kanske sitta där i 5 min innan det kommer upp en fin lite bild på min skärm..

Så datorn startade om sig men det hände samma sak igen kanske 2-3 ggr innan jag gav upp å ringde till min bror å frågade va fan som va fel..
Då begav jag mig dit för att visa mitt problem, men då när jag är där så händer det inte ett skit!!
Förstå om jag blev arg! varför kan det inte vara något vanligt fel på mina saker för, varför ska det bara vara CP-fel jämt!?

Men iaf, när jag kom till norsjö igen så blev det precis samma sak!
Fast ja lyckades räkna ut att det var nå med morsan å farsans Router som spökade med min datorn.. fast förstår inte varför just med min och ingen annan?

Å så till det andra, då igår när jag kommer till min andra bror för att sova över där å vara barnvakt på morgonen så tänkte ja att jag kunde passa på att sitta lite vid datorn där, men icket att det gick heller!!
DÅ helt plötsligt när just precis JAG ska sitta där så funkar ju såklart inte internet!

Å så till de tredje!
Nu när jag äntligen är hemma igen så har ja haft strömavbrott typ ett ex-antal gånger nu så börja var less..

Fast, en positiv sak har då hänt idag! Är äntligen en Undersköterska! Så nu har jag inge mer skola, nu äre bara jobb som gäller! :)

Men men, sen när jag har lagt in bilderna på datorn från i veckan så ska ja berätta lite mer vad man har hunnit göra i Norsjö :)

Go'Natt på er!

Kommentarer
Postat av: magda

Oturen på din sida?



Funkar den bra? Håller den torrt? Måste fixa till kragen, den var gigantisk på henne. :P

2010-12-20 @ 19:28:43
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0