Inte länge kvar nu..

Idag var den sista dagen på praktiken för mig, så nu har jag bara nästa vecka kvar å sen är man klar undersköterska! :D
Gud så skönt!

Å fick även veta idag att den dagen vi kommer hem från utlandet så har jag jobb, med månadslön! GUD SÅ SKÖNT! nog för att de kanske inte blir så länge, men det är då bättre än ingenting iaf! Men ja lär no få jobba ändå, för folk behövs väll alltid?  eller? :P

Men dagen till ära så bjöd jag på en Chokladtryffeltårta med rostade pinjenötter på praktiken :) Den va mums även fast jag använde lite för lite vit choklad i tryffeln :P



Hann inte få någon bild på när den va hel, så fick nöja mig med en bild på en bit av kakan :P


Å i kväll har man inte gjort så mkt annat än att göra massa skolarbete (sorry sofie ja va lite halvdryg på sms, men var så inne i arbetet :P )

Å så passade jag även på att se finalen av idol, vet no inte riktigt vem jag tyckte va bäst, tycker Jay har en sån vanlig röst och Minnah lite halvskrikig ibland men en annorlunda röst jag gärna kan lyssna på :)
Men båd lär man ju hör så vem bryr sig egentligen om vem som vann? :P

Förresten så har ju även Älsk kommit hem för helgen, men han far igen på söndag för att jobba i veckan, men då kanske han är hemma till jul iaf :)
Nog för att man kommer att jobba då så det lär väll inte bli den bästa julen, men men, den få duga! :)

Nämen nu ska ja vara social med min Älskling och sen bege mig till sängen för att kunna få mig upp i morgon, ska som vara barnvakt då! :)

Men jag vill då tacka alla på 10:an för en dunderbra tid hos er, det har varit jätte trevligt att få vara där å lära känna er! Hoppas man får komma å jobba med er mer! :)

Nä Go'Natt på er nu!

Kommentarer
Postat av: Jessicas Mirakel * BF 16/12

Tackar så mycket :)

2010-12-15 @ 12:26:31
URL: http://jessicasmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0