Bullbak med Sofie :)

Ja, nu har jag lagt in lite bilder från i veckan, så tänkte berätta lite om mitt å sofie's bullbak :)

Vi började med att göra en sats, å på typ alla recept man hittade så skulle det vara ägg i (?), har aldrig i mitt liv stött på det i en bull deg..
Men iaf, vi provade, å ja tyckte degen blev som matt på nå vis..

Men iaf, vi bakade ut våra SMÅ lussekatter, dom var mini, det kan ja lova, vi fick väll ut typ 80 (!?, minns inte riktigt) av en deg, så dom blev lite väl hårda så då gjorde vi en till omgång, fast utan ägg å inte så små katter :P

Första satsen :)



Å jag kan ju säga att andra satsen blev MYCKET bättre! Det kan ja lova! Dom blev mjuka å Go'a å godkända av Benke (sofie's boyfriend) tydligen :P

Utbakning på gång :)


Andra satsen :)
Blev lite storleks och mängd skillnad mellan första å andra, men vissa blev ändå små :P


Men det som var som rackarn var att jag glömde alla min bullar i Norsjö hos mamma å pappa...
Fast jag ska no ta å hämta dom i morgon för ska nämligen åt det hållet för att vara barnvakt :)
Mmm.. vad jag ska frossa i lussebullar sen :P Lär int va några kvar när Älsk kommer hem ;P hihi

Ajja, nu ska ja väll he me isäng, ska bara slänga in en bil på Sofie också som jag tog på våran avslutningsdag, hon lär hata mig för det, men ja tyckte den blev fin även fast hon är i full schå med att prata :P hihi..

Nä, Go'Natt på er!!
Update: Glömde ju lägga ut en bild på Sofie å Benke's fina lilla gran som jag hjälpte att klä :)
det som är lite roligt med bilden är att "God Jul" som ser ut att sitta på granen faktiskt hänger på väggen, märkte det efter jag hade tage några kort :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0