Äntligen framme!

Ja, ja kom me då fram tillslut, efter ca 12h tåg åkning..
Va ju tänkt jag skulle vara här 9 tiden någon gång, men kom inte hit förän vid 13-14 tiden, ja kan lova att det var JÄVLIGT drygt..
Ja få bara hoppas att ja få flyga på måndag iaf, skulle ju vara det bästa för mig, å billigast för den delen också!

Men men..

Idag ha vi då int gjort så mycket, vi gick inne i väsby centrum och kollade runt lite innan vi handlade och for hem för att laga lite mat :)

Men i morron ska vi nog en sväng in till Stooor staaan :P Men först ska ja kolla synen här å se om den ha blive nå sämre (som jag tror den ha blivit)

Tänkte lägga ut en bild på emelie men datorn vill inte som jag vill just nu så ni få se henne senare :)
Nu ska ja vara social med henne å kanske äta nå gott :)
Plus att ja ska måla hennes tånaglar :P

Kommentarer
Postat av: mooukii

Hejsan. Du hade jättefin blogg, jag tycker det är kul att ha någon bra blogg att läsa om dagen. Det är kul tycker jag !:) I min blogg skriver jag som om det vore min egna dagbok =)..

Det vore kul om vi kunde följa varandra. Om du går med på det så är det bara säga till mig när du lagt till mig på blogglovin så gör jag detsamma!:)



Kramar mooukii

2010-04-26 @ 15:38:52
URL: http://mooukii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0