Läxprov omvartannat Grattis :P

Ja idag har man haft läxprov för första gången på.. va blire?? hmmm.. 2 år typ :P
Även fast ja hade plugga på fel prov så gick de då bra, tro ja då hade typ allt rätt, få då hoppas på de iaf :P

Men då återstår ju då 2 läxprov som man har i morron, fredag..
Då ha ja prov i Medicinsk Grundkurs, där ja ska kunna ett antal ord på latin, men dom kan ja till största del å de andra provet är i Omvårdnad, då ska ja kunna Virginia Hendersons åsikter om omvårdnad.. de äre lite sämre om, men ja kan då de mesta där med, men inte allt..

Men men, de dör jag inte av :P

Ja måste ju bara säga att denna dag började inte så bra som ja hade vela..
För de första så glömde ja min mobil i Björksele, så är utan för tillfället.. kändes jävligt onödigt att köra tillbak å hämta den, ska ju lix dit i morron..

Å så sen krånglade morsans skrivare för mig när jag var som mest stressad + att på vägen tillbaka till skola hamnade ja efter en segtask..
ifs han va ju laglig, men under denna sommar har jag inte hamnat bakom NÅGON som har kört 30 i sörbybacken här i norsjö.. Men ja va ju tvungen att göra de just idag, när ja va som mest stressad..

Å så va de ju de där me att ja hade plugga på fel prov... men det ordnade sig då =)

men då vare ju de som nästan va värst..
De va ju tänkt dom skulle ha nån idrottsdag på skolan i morron, så vi skulle inte ha dom läxproven vi ska ha i morron, dom hade blive framflyttade tills nästa vecka, så då ha man ju självklart skjutigt de framför sig för att göra annat klart, men då idag så fick vi veta att de va flyttat, så då blev de prov i morron ändå....... jävla skit..
men men, sånt som händer..

Ajja, inge mer snack om skola.. är väll inte de mest intresantaste att veta kanske!


Just de ja, Min bror, Micke, fyller ju faktiskt år idag! Så Grattis Micke på 37 års dagen!
Ja gjorde värsta smarriga tårtan till han, de va fullt me skivade jordgubbar ovanpå tårtan, å de va no tur för grädden blev lite för söt, så dom tog ut varnadra lite, kommer nog in en bild i morron på den ;)

Å så ett till Grattis, till Älsk som klarade motorcyklekortet i dag! =) grattis grattis :D

Så i morron kommer nog han hit till norsjö å hälsar på med MC:n, om de är bra väder vill säga :P
Då kanske vi få se de nya tillskottet inom familjen, lilla Alex Pedersen som föddes i söndags =)
Måste ju säga grattis till Micke å Linnéa på den punkten också :P

Fasen va mkt grattis de blev, men de hände mkt denna vecka måste ja säga :P

Nää nu ska ja pallra mig isäng!
Få hoppas ni orkar läsa allt, blev lite långt måste ja säga :P haha

Men Go'Natt på er!

Tjiiiing
!

Kommentarer
Postat av: elin

haha ja jag får hoppas det ;D men det tror jag nog, annars får man väll köpa en ny och sälja den där overallen haha.. :)

2009-09-04 @ 10:36:16
URL: http://eelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0