Löshår =)

Idag har ja fått mitt löshår :D whii :D
Så nu kan man ha jättelångt hår om man vill :P så skönt :D
Men de är ju lite ovant, men man vänjer sig väll =)

Här har ni en liten bild, vet att de är dålig kvalla men de är ju tage me telefon som ni ser :P
har slut ström i min kamera för tillfället..

 

Fick även mina nya skor idag :D fan va nice!
SÅ nu är man nästan rustad för helgen, väntar bara på ett bar leggins som kommer i morron skulle ja tro ;P

Här har ni skorna!
va lite svårt att få en bra bild me alla detaljer,
men kan lägga upp en annan bild sen när ja ha ström i kamerna =)



Kommentarer
Postat av: Linn

Snyggt:) ska bli kul atts e hur du ser ut:D

Ja om jag orkar, är jusjuk nu så jag får se;) Men du ska väll gå på marknaden?

2009-09-22 @ 09:07:18
URL: http://lindhe.blogg.se/
Postat av: Helena

Kommer du kunna gå i dom där skorna!?

2009-09-22 @ 20:07:52
Postat av: Marie

Jaa, de hoppas jag väll, de blir ju inte så hög klack när det är lite platå också =)

2009-09-23 @ 13:50:11
URL: http://iceblink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0