*gäsp* usch å fy för rubriiker...

Usch så trött ja ha varie (är) ikväll!!
Det började ett tag innan middagen, ja la me på soffan å gosades med Aquila, hon va så varm å skön å sen satt den dära tröttkänslan i tills nu, lr känner mig fortfarnade trött men inte lika mkt :P

Ja la me iaf på soffan men en filt över mig, frös som fan, å sen ha ja lega där typ till nu :P
Så ha hunne sova lite i kväll (inte bra!!) Jag som skulle göra klart skolarbete :S Men ja få väll ta å göra de klart i morron! dom ska ju inte vara inlämnade förän på fredag så..
Men ja måste däremot träna på ett prov som vi har i morron.. men ja tro ja kan de mesta iaf =) (hoppas iaf)

Förresten så tog jag en snabb bild i morse, innan jag for till skolan,skorna, har ju ström i kameran igen så =)
Men va tvungen att ställa dom i fönstret för att de skulle bli rätt färg eftersom ja va tvungen att ta me blix, va lite mörk i morse :P



Kommentarer
Postat av: elin

jo vi ska ut i helgen :) bara på lördag.. vi har fan bokat barnvakt sen i maj :p hhaa! själv?

2009-09-24 @ 13:30:40
URL: http://eelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0