Första älgen =)

Ja idag var de först älgen dom sköt efter Arrax, så de kanske blir en jakthund av han ändå :P haha
Nämen få väll hoppas de fortsätter åt de hållet iaf =)

Idag har man hunne va till Norsjö en sväng för å va på skolan, å efter de blev de en sväng åt malå för att rida.
Jag har ju nämligen börjat rida igen, känner att de va dax, hade ju tänkt skaffa häst nån gång i framtiden så kände att ja kanske skulle börja träna lite smått,
va som ett tag sen man höll på me sånt, man vill ju fräsha upp minnet lite ;)
Men dagens lektion va då int så givande däremot... vi red ut å de enda vi gjort va typ å skritta.. fan va tråkigt, ja vill ju ha lite mer fart å kanske nå övningar så man få träna lite, hur svårt är de att skritta en häst fram å tillbaka om ja få fråga??
Ja skulle lika gärna ha kunna sutte å prata i telefon medans ja satt där, för hästen ja hade va då så snäll så.
Han prata bara lite me hästarna vi red förbi men inte mer :P

Älsk for då iväg för att arbeta lite ikväll, hoppas han int bli borta nå länge, vill ju hinna mysa me han lite innan vi ska sova :]
Men de är no lika bra han är bort just nu, då kan ja kanske koncentrera mig på lite skolarbete, hade tänkt sätt mig med det nu efter ja ha skrive klart..
Man måste ju göra de nån gång så ;P

Måste bara säga att de är väldigt tomt här just nu.. lämnade nämligen Aquila hemma hos mamma, tänkte så hon slapp sitta i bilen 1 h medans jag red, men ja få ju se henne i morron iaf =)

Nä nu bli de skolarbete! Tjiing ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0