per-albin hansson....................

Gud jag blir tokig just nu!
Försöker skriva om en viss Per-Albin Hansson... Usch va jobbigt det är, speciellt när man ska försöka skriva med egna ord å när man inte kan ett skit om politik...
Usch, vill slippa detta just nu :S


Ja förresten, helgen va ju trevlig =)
Träffade många man kände igen å det var hela tiden trevligt sällskap :P
Men kändes typ som att ja va nykter hela tiden medans ja va på hotelle, men då de stängde, då kändes det som att ja vart onykter :P haha

Blev en sen natt för mig, för efter hotelle skulle man ju såklart till statoil för att köpa en korv, men de to typ 2 h innan man fick se nå.. förstå int va dom höll på me där inne, man trängde se ju ändå, tänk om ja int hade gjort de? då skull ja fan ha stått där än...

Men ja kan ju säga att ja gärna hade skippat att köra hem i söndags... de va snö å slask å jävligt halkigt å såklart hade ju jag sommardäck på bilen...
Så de gick väll kanske 50km/h som mest :P

Nä nu ska ja fortsätta med min roliga uppgift...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0