Naglar

Idag har jag gjort naglar hos Jessica :D (en klasskamrat)
Gud så nöjd jag är, men få se om jag filar till dom lite mer, men få se sen, orkar inte nå mer nu :P
Hon lämnade dom så ja fick fila dom som jag ville, de va ju bra de :D

Men måste börja smörja in mina händer mer, mina nagleband är ju hur fula som helst just nu :P haha
men men ;P

Men ja lär nog göra om de, kanske ska göra röda toppar till jul, va tror ni?
Då är man ju lite julig ocks ;) haha

Här är en bild på mina nya naglar :)



Nä nu ska ja försöka fortsätta göra lite uppgifter (men de lär no bli mer tv tittande än skolarbete)


Kommentarer
Postat av: Syrran

Har inte du finare naglar original??

2009-10-18 @ 16:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0