Hurtig :)

Idag ha man vare å ride igen =) Gu va roligt de var, å härligt väder va de också :P

Igår va ja å Moa å simmade också, gu va hurtiga vi ha vare! Å vi hade väll tänkt fortsätta me de (Hoppas jag), så då kanske man kommer i form snart igen, hoppas det iaf :P

I morron ha ja den "roliga" uppgiften att putsa alla fönster i denna kåk..
Någon som vill ta på sig den uppgiften så ja slipper? :P skulle vara snällt ;)

Nä nu blir det sängen för mig, så man orkar putsa fönsterna i morron :P

(Blir ingen dagens bild idag, tänkte ta med mig kameran idag, men glömde den såklart!)

Kommentarer
Postat av: magda

Jag måste också putsa, men insidan bara inne i tvrummet :)



Vill inte putsa inne i datarummet för Nisses nosavtryck är där och känns som att han finns kvar så länge de finns :)

2009-10-30 @ 12:57:42
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0