Snöööö

Denna dag började inge vidare bra..
Typ en decimeter snö över hela bilen.. usch! å så hade ja då ingen sop eller någe liknade så fick använda mina kära små händer å armar, de va kallt!

Detta blev resultatet, men orkade inte sopa av taket, fast ja hade inte tid heller så :P

Aquila hon uppskattade då snön, hon spran runt runt och sladdade i varje kurva, såg ut som de va de roligaste på länge typ :P

Sen bar de av till skolan för lite lektioner, men de va mest eget arbete så ja va hos sofie så man hade nå internet att arbeta med :P

Sen ha ja vare å fotat min bror, hans fru å söta alex =) Dom ska skicka in till tidningen så de bli gjort nån gång =) (Fina hamnade också på bild :P )

Sen kom ja hem å vi gjort middag (höll på att skriva frukost, vet int varför :P ) å de blev Tacos! de va ett tag sen, å gott va de också :P

Nu ikväll ha ja försökt sitta me lite skolarbete, men de går sakta framåt däremot...

Men fick me en liten rolig syn efter en stund me näsan i skärmen.. Aquila ha nämligen hittat en ny plats att ligga på :P

 

Nä nu ska ja försöka fortsätta med mina skoluppgifter :S Önska mig lycka till!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud va söt hon är där hon ligger !!

2009-10-10 @ 08:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0