Äntligen!

Ja äntligen är det lite lättare i min väska :P (lr ifs, de är inte nå mkt lättare, men de se då lättare ut ;P )
Nu ha ja införskaffat ett block där man kan ha fler olika ämnen i, å en mapp me fack så kan ha alla papper i en  mapp bara :P
Gud så skönt!
De va ju hur trångt som helst i min lilla väska :S Men inte nu! :P


Jag förstår inte, är så jäkla trött på kvällarna när jag kommer hem å lägger mig i soffan, ögonen åker igen på en gång ungefär :S
Vill ju inte sova då, utan på natten ju!
Ska no kanske inte lägga me på soffan, måste no lära mig att sitta å inte ligga :P haha

Å förresten, ja köpte en ny oboy sort idag! O'boy Dark, fanv a go den va, fast den sjönk värdelöst.. lite synd faktiskt.. men de är väll smällar man får ta när det är mer kakao i den å så va den ju såklart mindre söt också :P

den va då iaf go :P

Nä nu ska ja sätta mig å föröska träna på ett prov vi ha på fredag :S känns som de kommer gå å pipsvängen :S

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ahhhh! Smart där :) Det har jag inte tänkt på. Får väl göra det när jag känner att jag vill sitta i flera timmar :P

2009-10-22 @ 11:26:25
URL: http://stoniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0