Tror ja ha ett hus spöke..

Alltså, alla mina saker försvinner hela tiden :S förstår inte vart allt far..

Skulle ju ta med mig kameran idag, glömde de för övrigt, men nu ikväll när ja skulle ta fram den för att ta kort på min hjälm så hittar ja den inte :S
Nån som vet vart den är?
De ända ja vet är att ja hade den sist när Sofie va här, men efter de vette tusan :P

Plus att min ridhjälm var ju spårlöst försvunnen idag när jag skulle ha den, kunde absolut inte förstå vart den hade tage vägen :S
Men fick mitt svar sen när vi kom dit, då var den ju tydligen där, hade glömt den på en skottkärra sist ja va dit :P haha
Fan va ja é glömsk ändå :P

Nä, ja ha komme fram till att ja ska fan inte städa, för ja vet aldrig vart ja he sakern då, ja ska ha ostökigt för då vet ja precis vart ja ha allt, kan inte förstå :P
Är väll så van att ha de ostökigt :P (men de är inte bra)
Men men..

I morron är det skola igen.. fan va trist.. va så härligt me lov känner jag, gud så skönt de ha vare :P

Men iaf, nu ska ja väll ta å he me till sängen..


Dagens bild:
Söta Atena :] Hon ville inte va kvar i den lilla hagen :P
(Svärföräldrarnas ena hund)


Kommentarer
Postat av: magda

Åh du får skicka den på msn senare ikväll :)

Sitter på jobbet nu :)

2009-11-02 @ 17:58:55
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/
Postat av: magda

Det låter bra det ! :)

2009-11-02 @ 18:35:23
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0