Tårt bak ;)

De ha ja gjort i kväll, lr bakat å bakat, jag har fyllt nå färdigköpta tårtbottnar med fyllning :P
Mamma fyller ju år i morron så tänkte ja skulle vara snäll å baka en tårta åt henne =)
Få se om dom går att äta, en vart lite misslyckad kan ja ju säga :P haha

Men de är väll bäst att bjuda från den bättre först ;P

Men i kväll/eftermiddag har man även hunnit med att rida en sväng, gu så skönt de va!
Nu ha ju typ all snö tinat bort från vägarna däromkring så de va ju hur bra som helst, lagomt mjukt underlag osv :)
Hoppas de är så även på fredag å söndag =)

Nä nu ska ja sätta mig med en uppgift som ska vara klar på fredag! :S
Plus att ja skulle no ha haft plugga på provet vi har imorron :S
Usch fy å blää.. känns inte roligt just nu...

Men men, sånt som måste göras :/

Dagens bild:
Detta är den skönaste stolen jag någonsin har suttit i !!
(Dvs skönaste KÖKSstolen jag suttit i)
VILL HAA!!!


Kommentarer
Postat av: magda

Den såg faktiskt riktigt bekväm ut :)



Ska köpa stolsittsar åt mina (dina) eftersom de är repiga och det är inte snyggt att se :(

2009-11-04 @ 22:34:42
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/
Postat av: magda

Jo men de blir ju det :)

Får se när man hittar några snygga :)

2009-11-05 @ 10:56:12
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0