NU äre gjort :P

Jaa, nu ha ja gjort om designen på bloggen :P
Kanske inte blev den bästa men de få då duga tillsvidare iaf :P

Ja ha ju som int skrive på ett tag, men man ha ju inte orken till att skriva varje dag heller, men de kommer när de kommer iaf :P
Ikväll ha man då hunne duscha hunden änn en gång :S
Idag hade hon rulla se i Ko Dynga, inte mysigt kan ja lova!

Hade stor lust att vänta med de till i morron men hade inge lust att ha skit lukten i sängen :P
För vem vill de?!?!

Idag ha man ändå vare duktig ändå, ha städa hela bilen så nu är den nästan(!) hårfri :)
Så skönt ;P
Hade tänkt städa den igår men de började blås som fan så de blev lite kallt att stå ute då, men ja satt då in en ny stereo i bilen, den ja hade innan gav som upp
(lr de va ett fäste som gått sönder där man ska sätta fast fronten på den så den fick inte full kontakt, gick att lyssna å så me den men skärmen va helt svart :S Hade föröskt tejpa fast den men de ville inte riktigt funka heller :S)

Men ha ett till problem i bilen, det är någon kabel som glappar så den slår av sig hela tiden :S
Trist som fan, men det ska väll åtgärdas snarast möjligt hoppas jag =)

Nu ska ja bege mig till duschen och sen gå isäng, de börjar bli sent nu :P
Go'Natt!

Tjiingeliing!
Puss på de! <3

Kommentarer
Postat av: jessica

Tack så mycket :) Jag blir så glad!!



V.I.P här i lycksele är en salong jag rekomenderar, jag har blivit nöjd varenda gång! Och de gäller alla dom som jobbar där! :D

2009-05-27 @ 15:24:22
URL: http://jessicahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0